maanantai 16. heinäkuuta 2012

Boyfriend tag!

Mustaa Kajalia -blogin Heidi oli tehnyt blogiversion youtuben husband tagista, ja idea oli niin kiva, että halusin laittaa sen itsekin toteutukseen. Alla on siis kysymyksiä, johon avo on vastannut, ja alla kursiivilla mun kommentit hänen vastauksiinsa. Kuvituksena yhteiskuvia, joista olen ihan itse hienosti sensuroinut S:n naaman, ihan vaan ettei kaikki heti tunnistaisi. Tän jälkeen kenenkään ei myöskään tartte miettiä josko photoshoppaan kuviani :D

Lontoossa!
Missä tapasimme?
Ihan ensimmäistä kertaa taidettiin tavata fuksibileissä.

Joo, bileet oli mun luona. Olin tuolloin tuutorina, ja oltiin järkätty etkot mun luokse.

Missä olivat ekat treffimme?
Sun luona me alkuaikoina aika tiiviisti aikaa vietettiin, eli vastaan et siellä :)

Jep! Itse lasken ekoiksi treffeiksi kun katottiin mun luona leffoja ja tehtiin pitsaa.


Eka pusumme ja millainen se oli?
No eiks ekat pusut nyt aina oo tosi ihania?

No on.

Tiesitkö heti, että olin sinulle se oikea?
Tietty.

Aww.  

Mökillä :)
Millaisen ensivaikutelman annoin?
Olit tietty hurjan söpö, mut mua viehätti myös se, et vaikutit tosi fiksulta ja ajatusmaailmas tuntui täsmäävän hyvin meikäläisen kanssa. Ja niinhän se sit loppujen lopuks tekikin :)

Ekana tietty kiinnitin huomiota ulkonäköön, mutta sitten alkoi käydä selväksi, että meillä on tosi paljon yhteisiä juttuja! Käytiin mm. Killing Joken keikalla yhdessä ennen kuin edes alettiin seurustella.

Milloin tapasit perheeni?
Äidin tapasin ensimmäistä kertaa joulun 2010 aikoihin, olitte sillon lähdössä ajamaan Joutsenoon lomien viettoon :) Isän ja isäpuolen tapasin hieman myöhemmin.

Joo, S oli luvannut kastella mun kukkia ja avainta hakiessa näki äitin. Muut sitten tosiaan myöhemmin, en oikein muista tarkalleen milloin.

Onko meillä perinteitä?
Ei meillä taida mitään ihmeempiä olla. Vai lasketaanko se, että meillä on tapana ostaa joka reissulta matkamuistoks pieniä kissahahmoja kokoelmaamme?


Se taitaa olla meidän eniten perinnettä muistuttava tapa.


Perinteikäs muokkaus!
Kuka sanoi "minä rakastan sinua" ensimmäisenä, ja missä se tapahtui?
Väittäisin, että sinä sanoit ensimmäisenä, mutta myönnän ettei ihan 100% tarkkaa muistikuvaa oo.


Mäkään en oikeastaan muista, mutta veikkaan kanssa että sanoin itse.

Mistä riitelemme eniten?
Varmaan jostain tyhmistä pikkujutuista.

Niin, sillon kun toinen/molemmat on väsyneitä. Mutta riidellään kyllä tosi harvoin.

Kuka määrää kaapin paikan?
Ei kukaan, aikuisina ihmisinä osataan neuvotella asioista sivistyneesti :P No eiku kissat tietysti!

Joo, vaikka mä saatan olla rälläkämpi persoona, niin kyllä meillä kotona päätetään asiat ihan tasapuolisesti.

Sorsapuistossa viime kesänä.
Mitä katson tv:stä?
Doctor Whota, Fringeä, Star Trekii... kaikkee sci-fiä.

Kyllä! Tosin katsotaan yhdessä myös How I Met Your Motheria ja Big Bang Theorya.

Mistä ruoasta en pidä?
Sellasista jotka sisältää eläintä.

Jep, ei eläimiä mun lautaselle, kiitos!

Kun käymme ulkona syömässä, mitä juon?
Light-kokis taitaa olla yleisin. Tai vesi :)

Joo, tilaan tosi harvoin mitään alkoholia ravintolassa.

Mikä on kengänkokoni?
 Hmm... Converseissa ainakin 3,5 :P Eli Suomen koossa kai 36.

Oikeastaan mun koko on 35, mutta heikon saatavuuden takia ostan yleensä kokoa 36.

Jos keräisin jotain, mitä se olisi?
Kynsilakkoja...

Mitenniin jos keräisin jotakin :D

Mitä laitan leivän päälle?
Voita, juustoa, kurkkua. Ja lisäks ripaus mustapippuria.

Joskus myös yrttisuolaa!

Jos voisin syödä jotain joka päivä, mitä se olisi?
Viimeaikaisten ostosten perusteella varmaan mustikoita tai mansikoita :D No, ainakin on terveellistä.

Emmä oikeesti varmaan vois syödä joka päivä jotain samaa juttua, siinähän kyllästyisi ihan!


Itte otin!
Millaista on lempimusiikkini?
Enimmäkseen tosi hyvää!


Enimmäkseen :D Tiedän kyllä tasan mitkä Nicki Minajit yms. ei kuulu tähän "enimmäkseen"-kategoriaan :D

Mikä on silmieni väri?
Sinivihreä.


Ja pupilleja kiertää ruskeat renkaat (huomattiin yhdessä kun tarkasteltiin tän kysymyksen jälkeen)!

Minkä tapani toivoisit häviävän?
Öö... en nyt äkkiseltään keksi mitään.

Hyvä! :D

Mistä minä olen kotoisin ja mistä vanhempani ovat kotoisin?
Joutsenosta, ja isä Lappeenrannasta.


Oikein! Tuttavallisemmin "susirajalta" siis :D

Mikä on lempikakkuni?
Oisko porkkanakakku?


No Britan-torttu, jonka S olisi kuulemma vastannut, mutta luuli että torttuja ei lasketa! :D

Lähipubissa Lontoossa.
Olenko harrastanut jotakin urheilua?
No salilla ollaan ainaki käyty yhdessä!

Joo, ja sitä ennen olen harrastanut latinalaisia tansseja, ratsastusta ja lumilautailua.


Mitä voisin tehdä tunteja putkeen?
Katsoa Dr. Whota?

En myönnä :D Oikeestaan aika usein katon hyviä sarjoja monta jaksoa ja siis myös tuntia putkeen.